COVID-19

Waar de halve wereld stil ligt blijft IT doorgaan.

CORONAVIRUS

Aangepaste werkwijze

In verband met de huidige ontwikkelingen in Nederland omtrent Covid-19 blijft iedereen leiver thuis. IT gaat echter gewoon door en wij begrijpen dat juist in deze tijd de computers, smartphones en tablets meer worden gebruikt dan ooit. De behoefte aan hulp en ondersteuning is dan ook enorm toegenomen. Om iedereen van dienst te kunnen blijven gaan wij door met het aanbieden van onze diensten, maar wel op een aangepaste manier.

WERKWIJZE

Hoe gaan wij hiermee om?

Telefonische ondersteuning

Veel van onze ondersteuning gebeurd al op afstand. Nu langskomen voor problemen de nodige complicaties met zich mee brengt zullen wij meer sturen op het bieden van hulp op afstand. 

Onze monteurs zullen meer tijd vrij maken om je uitgebreid te kunnen helpen met alle problemen, ookal houdt dit in dat we soms iets langer bezig zijn om het probleem te verhelpen.

Opstuurservice

Hardwarematige reparaties zijn  op afstand lastig uit te voeren. Mocht vooraf al blijken, of tijdens een telefonische sessie, dat er een fysieke reparatie uitgevoerd moet worden dan bieden wij de mogelijkheid om je apparaat op te sturen.

Je kunt je apparaat naar ons toe sturen waarna wij aan de slag gaan met het herstel van jouw apparaat. Na de reparatie desinfecteren wij jouw apparaat volledig en sturen wij deze retour. 

Monteur op locatie

Wij begrijpen dat sommige situaties vragen om een monteur op locatie, waar support op afstand, verzenden en de haal- & brengservice veelal een uitkomst bieden zal dit niet altijd mogelijk zijn. Daarom komen wij nog steeds langs om jouw probleem op te lossen, wel met inachtneming van de volgende maatregelen :

– Onze monteur komt alleen langs als er maximaal 2 personen aanwezig zijn tijdens de afspraak, de 1,5 meter regel zal gehanteerd worden.

– Wij ontsmetten onze handen en jouw apparatuur voor zover dat mogelijk is voor wij tot handelingen overgaan.

– Fysiek contact en is uitgesloten en waar gewenst zullen wij handschoenen dragen.

– Wij verwachten vertrouwen in onze monteurs zodat deze ongestoord hun werk kunnen doen. Denk hierbij aan gepaste afstand houden wanneer de monteur op meerdere locaties in de woning aan de slag moet.

– Bij enige verschijnselen van ziekte zullen wij direct de woning verlaten om de gezondheid van onze monteurs te garanderen. Wij zullen je vragen om een nieuwe afspraak in te plannen wanneer de gezondheidsklachten verdwenen zijn.

Hulp op Afstand

Bij onze ondersteuning maken wij veelvuldig gebruik van AnyDesk om je apparaat op afstand te kunnen bedienen. In de huidige situatie biedt deze tool de ideale oplossing om al onze diensten succesvol te kunnen leveren. 

Voor meer informatie over AnyDesk kun je terecht op onze AnyDesk pagina.

Haal- & Brengservice

Voor alle reparaties bieden wij standaard een haal- & brengservice aan. Voor €24.95 komen wij jouw apparaat ophalen, voeren wij de diagnose en eventuele reparatie uit en brengen wij jouw, gedesinfecteerde, herstelde apparaat weer retour.

Verwachtingen van de klant

Wij doen er alles aan om zo veilig mogelijk aan het werk te kunnen, wij verwachten hetzelfde van jou. Houdt gepaste afstand en zorg ervoor dat de apparatuur schoon is.

Het is een vervelende situatie waarin we met zijn allen verkeren en wij verwachten dan iedere klant meehelpt en meedenkt in het proces om de monteursafspraak zo soepel mogelijk te laten verlopen.

0850071021